Snart bär det av!

Idag har vi haft full rulle här hemma !
Tvättat o tvättat o städat hela dagen!
Blev en sväng till Tuna park med syster min !
O gissa om det kliade i mina shopping fingrar?
Jo de va ju REA vart man än kollade ju!
Köpte faktiskt en fin tjock tröja på gina och lite trosor!
Och lite hår artiklar och en näspiercing.
Oh jisses vad jag hade velat shoppa mera men,, men jag ska ju shoppa loss på semestern också!

Idag har det varit kanon väder , man kan inte vara mer än nöjd och lycklig just nu!

När vi skulle gå bort till dagis så möte vi Audrinas bästis Viljas föräldrar så vi gjorde sällskap vilket jag tyckte var trevligt!
Sen fick tjejerna leka tillsammans på lekplatsen ,
jag bara njuter när Audrina har funnit någon hon verkligen trivs med , Audrina o Vilja håller handen och kramas ibland!
Hoppas på mer lekstunder med tjejerna !
Och såklart med föräldrarna!
Det finns ju inte så många i våran omgivning som har barn i samma ålder!
Blir kanske o bjuda på fika nån dag eller vad säger du Marie?

Kommer kännas skönt att komma bort lite men samtidigt så kommer vi sakna vårat hem och alla vänner här i Säby!
Men nu låter det som om vi ska vara borta i månader men nej då vi e ju snart hemma!
Den fjärde juli om jag inte minns fel?

Nähe undrar om jag kan smita in i duschen nu , för nu tror jag lill prinsessan och lill prinsen sover i sina sängar!
Och så ska jag ju göra ett sista ryck på jobbet innan semestern!
Sååå skönt!

Kommer skriva lite hur vi haft på semestern när vi är hemma sen!
Tar en liten semester från bloggen!

Ha det bra alla och vi ses snart igen !

LÖÖVE!


Kommentarer
Postat av: Marie

Jag tackar aldrig nej till fika =)

Är också jätte lycklig över att tjejerna leker så bra ihop. Hoppas verkligen att det kommer sitta i tills de blir större sen också. Men det tror jag nog =)



Hoppas att ni får en jätte mysig semester så ses vi ute på gården när ni kommer hem sen! Kör försiktigt!



Kram!!

2010-06-24 @ 19:33:52
URL: http://mamafeelings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0