Som lovat!

Har faktiskt tagit mig själv i kragen och sakt att jag ska ta tag i bloggen igen,det finns ju dom som är super duktiga där ute med sina bloggar *blir faktiskt lite avis*!

Min morgon idag var lite annorlunda , vaknar i våran "prinsessan på ärten säng" och inser att min älskling inte ligger brevid mej , vilket han alltid gör OM nu inte barnen har vaknat såklart ,
men nu lyssnade jag verkligen ljudet efter barnskrik men nä han sitter i köket -vid datorn ! Sitter där i sin ensamhet! Jaha han har gått upp frivilligt utan att barnen har vaknat! Så mysigt det hade varit och få kramas innan alla barnen klev upp, just den tanken tänkte jag när jag hör ett duns av en dörr , jo våran prinsessa har vaknat! Sen vaknar lill prinsen ja då e våran morgon igång!
Kronprinsen fick vi väcka idag som vanligt!

Lite bilder som lovat då!


Så underbart att se våra småttningar ihop!Audrina hjälpsam som vanligt!


Storbror Kevin och lillebror Bastian, vilka vackra pojkar jag har!!


JA Bastian står men såklart lite stöd får han ju! Men gissa om man blir lycklig!?


Lite bilder på mej då??
Nee inte idag!

Men visst har jag lyckats långt med min vikt , har lyckats gått ner 26 kg och 32 cm runt midjan!
Men nu går det segt kan jag lova,,,
dom sista 9 kg sitter som ett smäck men jo dom ska bort!!
Men kanske inte idag?

Hahah ne nu lite kvalititets tid med älsklingen!
HA en underbar dag idag för det tänker jag ha...

Men INGA skattepengar ÄN!! Grrrrr!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0