usch sååå länge sen...

Nä nu får jag skämmas helt klart inga bra ursäkter som vanligt...'
Men hoppas på bättring nu...
Insåg att det va länge sen jag var inne o skrev.
Nu har de blivit sommar äntligen , efterlängtad och såå himla underbar.

JA o barnen blir ju stora för var dag som går.
Bastian har äntligen lärt sig att sitta , har varit så oroliga för detta , men som sakt våran lilleman har ju två månader att ta igen! Men nog har han suttit ialf en månad eller ja har faktiskt ingen koll*pinsamt*
Men en tand är det på gång på våran kille. Och dagis väntar runt hörnet på honom i augusti.
Ja o våran lilla stjärna Audrina ja hon e bara för go , hon lär sej allt snabbt o ja vad ska man skriva , kissar toa emellanåt, såå duktig våran lille tös!Räknar upp till tio- Jag håller på och lär henne färger och så , idag kunde hon röd men som sakt det ska gå i hennes takt och det viktiga är att hon får leka sej fram med detta också!
Kevin, ja han e våran store kille , tar hand om sina syskon när han själv vill såklart. Skolavslutning om bara 4 dagar nu!

Har säkert massor att skriva som jag har missat men just n står det stilla i mitt huvud , har såå mycket o fundera på känns det som!

Idag har vi varit ute med barnen , försöker vara ute både på förmiddagen och eftermiddagen eller åtminstonde en gång om dagen , tycker att det är jätte viktigt , men visst kan ju vädret göra sitt också!
Men jag växte nog till när en av våra grannar/vänner sa att hon tycker att vi är jätte bra föräldrar då hon upptäcker att vi är ute dagligen med barnen , fast såklart så var det ju inte bara det hon sa.
NEJ man e inte sämre förälder för att man inte är ute varje dag! Vi har ju också våra dagar !
Märks på barnen att dom har fått leka av sej när dom varit ute .
Både jag och älsklingen är överens om att det är enklare att vara ute med barnen!
Ja jag skulle komma fram till att det har varit underbart väder idag med, man blir så glad när solen är framme, och så får man ju jobba på sin solbränna också vilket inte alls är fel!

I natt ska jag jobba , men min önskning vore att få krypa ner under sitt egna mysiga hemma täcke och bara kramas med älsklingen , för jag är såå himla trött idag!
Men det är inte länge kvar tills jag har semester ,,,jihhuuu!
Sen blir det Öland -Saxnäs here we come (vecka 26) ska bli såå skönt att bo i en stuga och komma hemifrån..Men bävar däremot för resan ner dit , 5 timmars bilfärd om inte längre! Bastian har ju inte varit i Kalmar än!
Men vad kul att få visa upp våran lilleman till alla! Vårat charmtroll!


Nähe nu ska jag slöa framför tvn och kanske slumra en stund innan jobbet!

Men som sakt måste bättra på mej nu med bloggen o allt!

hejs!


Kommentarer
Postat av: Marie

Haha.. Inte lätt att "missa" det. Lägger in länken när jag bloggar ikväll sen =)



Ni är verkligen jätte duktiga som är ute. Jag har haft en down-period (för mig själv) så jag har inte alls haft orken att gå ut själv. Oftast får syrran följa med =)

Men nu måste jag skärpa mig. Hoppas vi ses ute snart i lekparken =)

Kram

2010-06-06 @ 19:55:41
URL: http://mamafeelings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0