Vart tog

sommaren vägen?
Jag bokstavligen hatar detta tråk väder , grå mulet ,regn och nästan som storm ute idag!

Jag blir ju så deppig då...
Märks ju på barnen också,
ovanligt mycket tjafs om ingenting hela tiden här hemma, 
rastlösa barn är inget o leka med...

Dom små sover just för tillfället ,
Kevin smet ut en stund ,tur att han vågar sej ut ialf..
Jocke är iväg och spelar bandy...
Så nu sitter jag här alldeles ensam , känns verkligen ensamt just nu , 
inge och göra VILL inte göra nåt ....

Funderingar kring flytt igen,, saknar verkligen Kalmar ..
Vill dit men det är bara massor och tänka på,
inge jobb inge bostad ,,så det lär väl dröja innan vi flyttar!
OM vi ens kan flytta !
Känns såå hopplöst allting ...

Nä nu måste de bli sol innan mina mungipor fastnar neråt!

*snyft* det e faktiskt lite synd om mej!

 


Kommentarer
Postat av: Kornelia

VA!?!?!?!? Ska ni flytta till Kalmar???? :( :( :( Men hallå ska ni bara lämna oss här? snyft

2010-06-12 @ 18:40:46
URL: http://honeypearl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0