-16

KG och det är mycket tycker jag,
känner mig duktig ,,,nu är det inte så mycket kvar!
Så stolt jag är över mig själv!
Många i min omgivnig här märkt att jag gått ner i vikt , vilket gör att jag blir ännu stoltare!

Nu har jag kommit igång med träningen också , har ju varit så mycket sjukt här hemma så jag har inte vågat träna ..Men idag körde jag ett pass vilket var skönt!
Nu är det bara att köra på så är jag klar till sommaren med min målvikt! Om inte tidigare!

Audrina stackaren åkte på en ilsken öroninflammation igår,
så typiskt nu när hon blev frisk efter förkylningar och feber så fick hon det !
Men vet ni hon är redan frisk , det hade spruckit i örat på henne vilket gjorde att hon mår mycket bättre.
Men hon ska äta kåvepennin i 5 dagar...
Så skönt att hon slipper smärtan nu , vet ju hur ont det gör!

Har även jobbat helgen , idag gick jag av efter en låååång helg , så skönt att krypa ner under täcket med älsklingen och rena sängkläder , för så duktiga har vi varit här hemma!

Funderar även på att klippa mig kort , har ju ingen bra kvalite på håret nu efter viktnedgången och permamenten
vad tycker ni?
(Blev ju så sugen på att klippa mig för Jonna gjorde det idag)
skulle även behöva en omstyling,
min käre vän och granne ska ev, klippa mig i morrn , ser framemåt!

Nä nu ska jag myyysa med famljen ...

over and out!


Kommentarer
Postat av: Marie

Nemen hejsan!

Så du smyger dig runt hos mig =) Trevligt!

Ja, och ni som då har 3 stycken har med all rätt tillstånd att vara trötta vid åtta. Hehe!

Kul att läsa att du håller på att kämpa bort lite. Det syns faktiskt på dig! Grattis!

Krm kram

2010-03-11 @ 21:15:45
URL: http://mamafeelings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0