Äntligen är den här

VÅREN hoppas jag iallfall!
Har ju varit en kanon fin dag idag , fast det trodde jag inte på förmiddagen men sen sken solen som aldrig förr
vilket behövdes kan jag lova.
Vi har ju inte alls haft inspiration till att rensa balkongen ,
men i dag tog vi tag i det , städade balkongen vilket resulterade i att vi satt ute på balkongen med barnen då solen var som varmast ,
ohhh vilka vår känslor man fick!
Tror att barnen gillade det också!

Tog även en promenix i solskenet ,
vilket var skönt.
Men jag upptäckte att jag behövde en ny vårjacka
den jag har satt alldeles för löst ....
Vilket var positivt , så jag for i väg till tuna park och hittade en ny jacka som jag är sååå nöjd med,,
men chockad över stoleken , Small...fattar fortfarande inte det.
För jag har alltid fått leta i onormalt stora stolekar förut , men nu nästan den minsta stoleken,,,
helt sinnessjukt!
Men sjukt trött över allt stå hej ,,funderar nog att krypa ner i sängen snart!


ne nu ska jag avsluta

go natt kära vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0