Adventsljus o pizza

Jag inväntar en god pizza till lunch!
Det var länge sen man unnade sig sånt gott...
Idag är det fix o don här hemma , julgrejerna ska fram ..Har hunnit alla rummen här hemma ,stjärnor o sånt!
Nu e de lite små fix kvar...
Ni som inte vet så är vi alltid tidiga med julgranen( jag tycker att man inte hinner ha julgranen framme så länge annars) Så den e klar i V-rummet o lika fin som förra året!
Vi ska ha en julgran i köket också , för den får barnen pynta , gillar min gran i V-rummet så den ska inte barnen peta på , så dom får en egen gran så dom får fixa med!
Ska bli kul o se dom mindre barnens min när dom kommer hem, men jag ska iväg med Kevin på samtal i skolan idag...

Skriver mer om det senare..
Bjuder nog på bilder av julpyntet sen också!


Kommentarer
Postat av: Marie

Jag han också börja pynta lite.. Vilja har gardiner, Meja har ljus i fönstret, lika så vi och vardagsrummet. Köket har både garind och ljus.

Sakta men säkert börjar det jul-form här hemma också =)

Vill också ta in granen tidigt, men jag får vänta till några dagar innan julafton säger Rickard.. Bättre än inget iofs =)

Kram

2010-11-25 @ 15:51:48
URL: http://mamafeelings.blogg.se/
Postat av: Emma Berggren

Hallo, vad trevligt att du också julpyntar för fullt. Älskar julen alltid gjort. Och ni har ju barna som ska ha en riktig jul. Mysigt med jul. Vad kul för dem, eftersom de julpysslar på dagis så passar det ju perfekt med att de har en egen gran. Hoppas att allt är bra med er. Kram

2010-11-26 @ 17:55:56
URL: http://berggrenemmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0