Bjuder på

Några fina bilder på Bastian


Han var helt facinerad av alla löven som föll ner han sa TITTA hela tiden och pekade uppåt .
Han spruddlade av glädje, han bjöd även på lite skratt!

-Titta!

Har varit dålig med kameran på sistonde eller ja tömma dom i datorn, o jag borde fasiken skicka iväg öer 700 bilder för framkallning också men nej jag skjuter på det igen,,det tar ju sån tid!

Har varit lite duktig idag , har faktiskt slagit in 8 st julklappar ...Men det roliga är att vi ska shoppa mera julklappar på fredag så det blir en hel del inslagning nu dom närmsta veckorna!
Bara längtar tills man får se barnens blickar för varje julklapp dom öppnar, de e lycka de!

Har verkligen åkt på RUSKväder idag! Man blåser ju bort så fort man kliver utanför dörren och så regn på det ...Kan ju inte bli bättre?
Blir väl o tända värmeljus ikväll!?

Dagis fotorna kom igår , blev kanon fina men gudars va dyrt de blev ! Blev ju tre beställningar och 3 olika faktura avgifter ,,lite dåligt tycker jag!(syskonfoton,Audrina och Bastian)
= över 900 kr!
men men , bilder ska man ju ha!
Nu väntar man på Kevins också , tycker dom är sena iår...
Bara för det ska jag kolla brevlådan nu ...

Over and out!


Kommentarer
Postat av: Marie

Våra kort på tjejerna kom igår.. Fick ju smaklig räkning på 1400 kronor lite drygt.. Då tog vi mediumpaket på vilja och meja och syskonbilderna.. Dyrt, men helt klart värt det =)

2010-11-05 @ 08:33:39
URL: http://mamafeelings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0