En lååång tråkig

dag tror jag att det blir ,
inget o hitta på än men klockan är ju bara 07.50 än så länge men vad fasiken ska jag hitta på med mina busar som är lediga från dagis i två dagar!
Har funderat på om jag ska gå ner till öppna , men känns lite tråkigt då jag knappt känner någon!

Blev en tidig morgon här hemma
Bastian skulle upp lika tidigt som sin pappa som gick till jobbet och jag lovar att jag suckade i sängen ,för jag lovar jag är inte en morgon människa ,visst sovmorgon har man ju inte haft sen ja ??
Men ligga o dra sig i sängen är det bästa jag vet, inte sova men slöa så där!
Men men upp och försöka piggna till för båda ska ju upp , + att Kevin ska ju till skolan!

Välling eller soppa har dom inte fått på tre dygn och det har gått så bra så fast visst var ju det tjat om fruktsoppan det första dygnet men sen har hon fattat att mamma och pappa inte ger med sig nu!

Kan ju berätta varför Audrina har druckit fruktsoppa så länge kanske, hon fick ju en väldigt ilsken virus infektion när hon var 1 år , hon hade munnen full med blåsor hon åt verkligen inget på flera veckor , det ända vi hitta som hon fick ner var fruktsoppan för innan dess så drack hon ju välling men fruktsoppan blev en trygghet för våran lilla stackare , blåsorna va kvar i 2-3 veckor och hon hade verkligen ont, så fruktsoppan blev kvar efter detta istället för vällingen. Vi som föräldrar har ju inte tagit tag idet men nu ska hon inte ha soppan kvar för det är verkligen inte bra för hennes tänder och hon behöver verkligen inte det!

Bastian gnäller inte ett dugg , tycker han är så duktig! Vällingen saknar han inte!

Jaha nähe undrar om jag ska ta o klä på barnen och mej nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0