Farsdag

Blev inte så mycket uppvaktande för Jockes del tyvärr för han jobbade ju, men lilla Audrina ringde till sin pappa och sa -Grattis pappa, älskar dig ...Hördes att Jocke blev rörd. Det lilla räckte för Jocke!

Men däremot så åkte jag och dom minsta barnen(Kevin hemma hos sin morbror) till min mamma o pappa för o uppvakta pappa/vaari på farsdag,
Slog in paketen på morgonen , Audrina frågar nyfiket vad är det?
Jag svarar att det är en tröja till Vaari(morfar) och hon nöjer sig med svaret ...Men hon ville däremot ge paketen till Vaari...
Väl hemma hos dom så är Audrina ivrig på att få ge paketet , vi gick upp på övervåningen då pappa inte hunnit kliva upp ur sängen ,,och Audrina nöjd med paketen i handen och säger varsågoo Vaari här är din tröja....Och jag  kan inte mer än o skratta ,,,,snacka om att kunna hålla saker hemligt!
Pappa skrattade gott åt det med!
Så söt våran lilla prinsessa !
Pappa blev glad för tröjan som han fick , det var ju tryckt med -Världens bästa pappa!

Vi stannade kvar ett par timmar, men det är alltid svårt och få hem Audrina därifrån hon blir så ledsen , denna gång var inget undantag...
Men nu lovade mamma o pappa att dom skulle komma hem till oss i morgon , då blev Audrina nöjd igen...


Nu inväntar jag min älskling som snart ska kliva innanför dörren , med pizza också..
Ska bli så skönt nu när denna helgen är över och jag får ha mina älsklingar hemma igen...

Ha en trevlig söndags kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0