Jul jul

Fasiken vad tiden rinner iväg!
Snart är det JUL...

Idag var jag iväg efter mötet och lunchade med bästaste Lotta, det var mycket trevligt ..
Passade även på o gå ner till Leklust och titta lite och såklart hittade jag en docka och en sulky till våran prinsessa,
frågade ju Audrina vad hon ville ha av tomten o då sa hon en docka och en vagn (hon har ju rummet fullt av dockor och hon har redan 2 vagnar) men en av vagnarna håller på o gå sönder så då passade jag på o köpa en till jul...
Så nu har jag slagit in ännu mera julklappar !
Sammanlagt har vi inhandlat 30 julklappar och ännu mera ska det bli.

Bastian går nästan på heltid nu , så himla söt när han går , han håller sina båda armar uppe och skrattar när han går!! Duktig kille vi har!

Vi bestämde igår att Bastian inte ska ha sin välling längre för han behöver ju det inte längre , Audrina skulle inte få sin fruktsoppa mer , Jocke sa att natten hade gått bra ..(jag jobbade ju)
Håller tummarna nu att det fortsätter ...Inte bra o dricka massa på nätterna(eller tidigt på morgonen blir det ju) Det blir bara vatten ifall dom vill ha nåt...

Ha en bra tisdag alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0