Lunkar på

Ja de gör våran lilleman Bastian nu , på HELTID!
Så skönt känns som om han har blivit mer självständig sen han började gå på heltid.
Våran lille stora kille...
STOLT!

Audrina bojkottar toaletten helt plötsligt , hon upptäckte att det var läskigt på andras toaletter än här hemma.
Så synd hon som var så duktig , ska göra ett nytt försök nästa vecka . Hon har kanske glömt detta då!
Hon var ju så glad åt detta själv, men hon sov över hos mummo och vaari i helgen o då kom hon hem med blöja igen för hon ville inte kissa på deras toa. Sen dess så ville hon bara ha blöja!
Det  får ta den tid det tar....

Dagen här hemma flyter på som vanligt - ingen som helst lust o ta mej ut
för det är verkligen kallt Brrrr...
Så vi håller oss hemma tills älsklingen kommer hem , jag måste ialf iväg o köpa ny almenacka till nästa år. Det är ju dags för nya dagis tider , brukar ju lägga in för 8-9 veckor fram ...

Imorgon är det utvecklingssamtal på dagis , ska bli kul och höra hur mina busar sköter sig på dagis!
Har även samtal med Kevin och hans lärare på torsdag ...Hoppas på goda nyheter !
Jag har också samtal med min chef på torsdag
 massor på gång nu...

Undrar om jag ska ta mej i kragen nu och ta den dära lunch disken innan mina hjärtan vaknar från sin middagssömn?


Kommentarer
Postat av: Marie

Hoppas att det går bra för dina busar imorn =)

Jo, Vilja säger alltid att det är Thilde som puttar henne. Och det har hon gjort, för det har jag själv sett. Men nu idag så sa Maili att även Saga och Vide är såna som puttas väldigt mycket på dagis. Lite tråkigt tycker jag. Men jag försökte prata med Vilja idag på mellisen att det faktiskt inte händer varje dag, och det höll hon med om =)



Skriv gärna ett inlägg imorn om hur det går!

Kram

2010-11-23 @ 14:41:20
URL: http://mamafeelings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0