Mitt hem

Som lovat lite bilder på vårat hem efter "makeovern"


Köksbordet och kökssoffan blev helt underbart fina , jag o syrran passade på och måla väggarna ljusa vilket blev helt fantastiskt snyggt!



Texten på väggen blev pricken över i...


Visar stolt upp mina 3 hjärtan!


Var tvungen att måla listen svart, ni ser den precis ovanför kaklet(den var i björkfärg förut) Blev så snyggt!



Inte världens snyggaste bild men nog är det allt en "prinsessan på ärten säng"
Älskar våran säng, den passar perfekt in i V-rummet för att barnen ska ha egna rum!
(kistan har jag målat alldeles själv, lite ovanlig men så snygg)


Våran fina divan soffa ....Älskar turkost,svart och vitt!

Har varit en lång process det här men gudars vad snyggt det blev och är så tacksam för min syster , för all hjälp!
Så här bor vi i alla fall!
Vad tycks?


Kommentarer
Postat av: Marie

Jätte snyggt =)

Funderar också på att måla i köket. Men vet inte om jag vågar =/ Är ju så jäkla feg.. Hihi!

2010-11-12 @ 10:36:06
URL: http://mamafeelings.blogg.se/
Postat av: Emma Berggren

Heej

Jäklar vad fint ni har! Vad kul det är att se dina bilder. Får ta och ses någon dag, det vore jätte kul och prata minnen och få träffa era barn. Må så gott

Kram

2010-11-17 @ 21:58:22
URL: http://berggrenemmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0