Tiden går för fort...

Har nu på senaste tiden inga ursäkter till varför jag inte upptaderar bloggen så ofta men intresset har nog försvunnit en smula. Men idag fick jag ett sug igen !

Ser nu att jag inte har skrivit efter ultraljudet som Bastian fick gå på.
Allt gick bra , men jag lovar det är inte lätt att få en 1 åring och ligga still i såå många minuter..För mig blev det som en evighet , fick ju underhålla Bastian och "tvångshålla" honom så gott det gick!
Men enligt läkaren så var det inga förändringar som sist...Så nöjd är jag!
Men detta kommer ju följas upp hela tiden ,så nästa år är det dags igen!
Men nu är jag inte orolig för jag fick en bättre förklaring till hans "minimala" fel igentligen.

Dagarna går i ett nu , fasiken det är ju första november idag,,,FATTAR inte snart Jul ju! Längtar faktiskt en smula ,,blir så mysigt när man fått upp alla julgrejer igen, gillart mycke..

Bastian kämpar fortfarande med o gå , men han är nog lite bekväm-det går ju faktiskt fortare om man "hasar" rumpa! Men snart så- då är det inge stopp på han!
Audrina hon är verkligen våran stora tjej, hon har fattat hur många år hon är , -ja e två(hon visar 2 fingrar) och hon vet hur gammal Bastian är , -basse är 1 (visar 1 finger)...
Beslutet om Kevin att han fick gå kvar i 2:an ett år till, vi ångrar inte detta , han känner sig duktig och inge bråk om läxor , han fixar dom alldeles utmärkt! Han är ju trots allt yngre än dom som nu går i 3:an...

Idag är jag ensam hemma med alla barnen Älsklingen jobbar ju till i kväll, som vanligt väldigt tråkigt när vi inte hinner ses mer än kanske två timmar på kvällen innan jag går på o jobbar! Men men sånt är livet!
Får ta till vara dom dära lediga helgerna , fast denna helgen har vi varit lediga men såna helger passerar förbi rätt snabbt tyvärr!

Nähe nu får det räcka!



Kommentarer
Postat av: Marie

Skönt att höra att det är bra med Basse i alla fall. Vi ska göra UL på Viljas hjärta i Februari igen.. Då har det gått ett till år. Dock ska jag försöka få henne att somna i vagnen så får de göra UL medan hon sover. Om det nu går =)

2010-11-02 @ 11:03:11
URL: http://mamafeelings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0