Underbar helg

Helgen har fyllts med en massa värmeljus och bakning..
MYS kan man ju uttrycka sig med.
Det är så jäkla synd att helgen flyger förbi så snabbt,
njuter verkligen varje sekund av lediga helger tillsammans för nästa helg jobbar jag igen.
För nu var vi ledig alla tillsammans!
Kevin ville visseligen till sin morbror och kusin , så han for iväg redan i fredags och kom hem precis lagom på söndag då vi lovat baka pepparkaka med han...
Vi tajmade det rätt bra faktiskt dom små låg och sov middag just då.
Då fick Kevin sin mamma och pappa för dig själv, och han njöt verkligen!

Det blev en massa pepparkakor , fast den sista formen som var i ugnen glömde vi kvar det luktade verkligen inge gott om dom kakorna , dom blev alldeles svarta...Fast det gjorde inget för vi var mitt upp i kristyren då.
Så en alldeles lagom mysig helg!

Trodde även att våra småttingar hade åkt på feber igår båda va så trötta, bådas temp visade 37,6 så vi trodde verkligen att det skulle bli sjuka barn här hemma men idag mår dom alldeles utmärkt...!
Visseligen är ju båda små snoriga men vem är inte det?

Nähe ska fortsätta ha en tråk måndag utan min älskling som jobbar ända till 18.30 och jag jobbar natten så vi träffas i ca 2-3 timmar idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0