Fasiken vad...

Hösten kom fort, det sa bara poff.
Så va alla löven rödguloranga!
Börjar få lite panik nu när julen närmar sig- vi brukar vara klara i god tid med julklapparna så att man slipper stressa, men än så länge har vi inte köpt en ända juklapp!

Vi hoppas på att åka till Ullared , men som läget är nu så kommer vi inte kunna komma iväg- ingen barnvakt tyvärr!
Ingen som vill vara barnvakt?

Kevin har äntligen hittat ett intresse som han trivs med - han har testat fotboll , scouterna men det är inget han brinner för det syns rätt fort .
Men igår så va jag och Kevin iväg på pianolektion och han trivdes som fisken i vattnet.
Och snacka om att jag blev stolt när han lärde sig två nya låtar på piano , på 10-15 minuter ..
Han har musik öra , han hör när han spelar fel vilket är ett gott tecken !
Min lilla stora kille!
Så nu gäller det att skaffa piano , vi har kollat runt på blocket .
Det finns många som ger bort pianon men vi kan tyvärr inte skaffa ett piano som väger flera 100 kg,
lösningen är ju ett digitalt piano , men dom är verkligen inte billiga..
Kanske dags o skramla med släkten till hans födelsedag? , det vore vekligen perfekt att få ett!
Han har ju sin lilla keyboard men den är inge bra o öva på !
Så stolt mamma jag är!

Idag är en tråkig dag för mig men för dom flesta är det fredag!
Min älskling kommer inte hem förens vid 18.30 om inte senare ,han jobbar- själv ska man jobba hela helgen !
SÅ ingen fredag för min del , men får väl mysa med mina barn ialf!

Pappa mår bättre men har ONT , det är jobbigt och se sin pappa så svag ....Lilla minsta ansträgning så svimmar han! Hoppas verkligen att han blir bra så att han får åka hem ,,,!


Ha en bra helg alla , tänk på mig när ni sitter i soffan o myser framför tvn ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0