Orolig natt

Vaknade av Älsklingens väckarklocka(05.15) eller jag var redan vaken , vi båda har sovit oroligt inatt.
Finns ingen förklaring till det .
När vi sedan klev upp och gick ut rökte så sa båda nästan samtidigt att vi inte hade sovit så bra.
Även om barnen nu har vaknat nån gång inatt men nu kan vi inte skylla på det!
Så idag kommer vi vara mer döda än levande!
Tokigt!
Barnen trötta när dom fick kliva upp , stackarna !

Idag väntas DAG jobb , vilket känns väldigt ovanligt jobbar ju natt....
Men det går bra tror ja!

Börjar bli lite nervös för i morgon ska jag med Bastian till sjukhuset och kolla hjärtat igen , denna gången åker jag själv , snällaste mamma kommer och hjälper till med Audrina och Kevin. Så att jag kan åka själv dit med Bastian-
Hoppas bara att allt går bra. Man är ju nojjig som mamma!
Frågade om Jocke kunde flexa i en timma , men han visste inte för det var många sjuka på jobbet...Hoppas hoppas! Vill inte stå där själv ifall det har blivit värre!
Våran lilleman ska inte ha blivit värre! Annars skulle vi väl ha märkt det?
usch inge roligt besök kan jag lova , det gör så ont i ens hjärta!
Hoppas bara att läkaren har blivit bättre på att prata!
Håll nu tummarna att ultraljudet går bra!
Skriver om det sen!

ne nu ska jag plocka i ordning mina grejer o åka till jobbet!

Ha en bra Tisdag alla!


Kommentarer
Postat av: Marie

Har Bastian blåsljud på hjärtat?

Det hade/har Vilja också när hon föddes.. Dock ska de ha växt bort, men vissa läkaren hör blåsljudet klart och tydligt, men ultraljud vill Vilja inte vara med på så det är väldigt svårt att avgöra hur det ser ut i dagens läge.

Ska få ny tid typ snart för att se om det går att göra något nytt ultraljud.

Men jag tänker självklart hålla mina tummar för er imorn!

Kram

2010-09-28 @ 15:55:28
URL: http://mamafeelings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0