Runt , runt!

Är såå trött på alla sjukdomar just nu!
Fattar inte att det ska drabba barnen , speciellt små barn !
Våran lille prins har åkt på en förkylning ett aggresivt sådant!
Ögoninflammtion, feber , snorig , hostig!
Toppen på det hela att detta orsakar Bastians andning igen , så nu är det inhalationer på honom igen!
Ventoline och pulmicort!
Tycker såå synd om honom, önskade bara att detta gick över så att han blir våran lille matglade prins igen!
Suck för han vill ju verkligen inte äta nåt...
Men dricka går! Vilket är super bra!
Alltid något!

Upptäckte även att Audrina börjar bli snorig !
Men hon är pigg som hon brukar inga problem där inte...
Får se hur det blir imorrn om hon ska till dagis, men som jag bedömmer det så är hon pigg nog,
De e verkligen inge roligt här hemma då Bastian kräver mycket!

Så detta går bara runt runt!
Fattas bara att Kevin ska bli dålig eller vi....

suck suck för alla sjukdomar!
---------------------

Ska snart iväg till jobbet igen ,
känns inge vidare att åka till jobbet när Bastian är sjuk! Har liksom inge koll själv , men självklart litar jag på Jocke , men mamma är ju alltid mamma!

Det har ju blivit så mörkt nu o så snabbt...
Tycker det är tråkigt o åka till jobbet när det är typ svart ute!
Känns som om man skulle redan ligga o sova då, blir ju så trött!

nähe nu ska jag packa ner mina saker !

O hoppas på att Bastian är piggare imorgon!


Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0