ARGHHH

Fy f*n för våra grannar , dom ska till och supa på en torsdag ...
Nu är perioden i gång!

Dom knäppte nog upp ölen vid 14.00 tiden.
Dom bor ju under oss och har en uteplats, man hör ju varenda detalj, skratten dumma skämten ja allt!

Bara dom inte håller på hela kvällen/natten igen för då ringer jag störningsjouren...
Nån måtta får det väl vara.
Det är väl skillnad om man kan vara någelunda skötsam och tyst.
Ne här ska det gapas och skrattas så att hela gården hör.

Har absolut inge problem med att man kan dricka nån öl i veckan, men dom super ju verkligen...
Har lägenheten full med kompisar...
Och dom har ju barn också.
Det stör mig verkligen....

Vad jag längtar tills vi flyttar nu , orkar inte en sommar till här i lägenheten , dom super varje dag under sommar perioden .....
DUNK DUNK typ varje dag.
Sen så blir det bråk och så kommer farbror polisen ner dit ...Uscha hatar detta verkligen!
*spott , fräs*
ARG
------------

Brukar inte störas av grannar , för jag gillar inte grannar som gnäller, är inte en sån person.
Men nu har bägaren runnit över.
(bara en vecka kvar nu) Lugn och fin!
----

Imorgon ska vi övernatta hos min mamma och pappa HELA familjen, ska bli skönt !
Älsklingen ska fixa med veden med min pappa, så att det blir en del friskluft.

Ska försöka lugna ner mig nu



Kommentarer
Postat av: Anna

Men fan vad är det för folk som håller på så`? Har du ringt Torshälla fastighet? Om de håller på och lever om så där ofta så är det ju fog för en vräkning??

2011-04-14 @ 19:38:31
Postat av: Marie

Ringde du jouren igår? De höll väl ändå på ett bra tag in på sena kvällen har jag för mig.. Kram

2011-04-15 @ 15:05:14
URL: http://mamafeelings.blogg.se/
Postat av: Anonym

vissa människor är äckliga..speciellt såna som har barn o super hejvillt..

2011-04-17 @ 08:14:58
URL: http://bignothotmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0