Det brinner

I min vänstra armhåla! Så känns det ungerfär.
Har tagit smärtstillande men den hjälper bara en stund..

Området runt vänstra armhålan blev rätt stort , har inte själv sätt det än men ska ju göra en omläggning på den på söndag, men doktorn sa att jag kommer att ha ont i några dagar.. Och han har rätt!
Men det är det värt faktiskt med tanke på att jag slipper lida mer under den armen iallafall- får ju inte tillbaka där man har "bränt".

Jag är helt slut just nu , trött trött !


Men gudars vad jag saknar mina barn just nu- har inte sett dom sen igår morse!
Dom kommer hem snart JAG LÄNGTAR!

Saknar ju såklart min man med <3

Men att vara ifrån sina barn det gör nästan ont i ens hjärta liksom*snyft*

Ska nog bädda ner mig i soffan och tycka synd om mig en stund innan dom kommer hem!
Sen ska jag gosa med barnen......

(ingen aptit nu heller)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0