Ett break från bloggen!

Nu blir det inte så mycket uppdaterat i min blogg på några dagar/veckor...
Beror ju på hur fort vi får igång vårat internet ute vid huset!

Kanske kan låna mammas och pappas internet ...Men nu kommer ju inte tiden räcka till!

Fasiken vad jag är slut nu - packat packat hela dagen lååång!

Uppdaterar om operation osv , när jag får möjlighet...


Ha det så bra nu så länge läsare hoppas ni inte kommer sakna mig allt för mycket ;))



Imorgon blir det ett nytt liv på landet!

Kommentarer
Postat av: Petra

Hoppas på att få höra av dig snart igen.

Lycka till nu ute på landet å med missen. Grymt avundsjuk, vill också bo på landet!

Ha en mysig påsk och fortsatt trevligt.

2011-04-22 @ 12:13:57
URL: http://inpain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0