Frisk luft

Lite bilder från våran utflykt


Våran lilleman Bastian han visste vad man skulle göra med skotkärran !
Vaari(morfar) fick skjutsa honom i den...


Kolla in stoleken på krattan och våran lilleman och jämför, jo han skulle banne mig kratta ändå!




Gissa om Audrina blev lycklig när Mummo kom hem med dockvagn till henne , och ytterligare en docka till??
Vi råkade åka förbi än loppis när mamma och jag åkte för att köpa lite mjölk. Mamma såg då att det stod en dockvagn där och hon var ju tvungen att köpa den till henne. Bastian fick ännu mera sandleksaker , Kevin fick pengar istället för vi hittade inget till honom där...




Våran stora lufs fick elda med sin Vaari och han var ju så lycklig- han kollade in varje hörn där han kunde hitta mera som man kunde elda upp.
Kallar honom för en pyroman;)

----
Var faktiskt skönt att komma hemifrån ett tag!
Barnen trivdes hos mummo och vaari även om nu Kevin inte helt fullständigt trivdes, han tyckte det blev trist där emellanåt. Men det löste sig rätt snabbt.
Vi tog ju med min syster dotter också.

Blev mycket frisk luft nu, undrar om man kan få en förgiftning av det?
Nä då men barnen somnade rätt snällt nu ikväll. Helt slut !

---------

Omläggningen gick bra hos DSKn
fick en ny tejp istället för fixomullen..
O det tackar jag för , fick verkligen en otäck exem av det.
Fick även kortisonsalva för det hade blivit så pass dåligt av fixomullen.
Kommer inte ihåg vad tejpen hette men nu låter det om mig istället låter som om jag skulle ha plastfolie under armarna nu hahah..

Nu ska jag nog lägga mig rak lång i sängen och slå på tvn en stund ,
är som sakt helt slut nu.

Imorgon tror jag att vi åker vi till vårat hus och fixar lite!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0