Ute

Idag har vi gjort massor.
Vi satt nog i telefon hela förmiddagen idag , allt det där som ska fixas innan flytt.
Och så ringde våran nya hyresvärd och bad oss att hitta en badrumsmatta som vi ville ha i huset.
Det var riktigt nice att få välja själv...
Det blev en svart badrumsmatta ,,den var riktigt fin..Det kommer bli bra med den vita väggen vi ska ha där inne. Lite mer modernt!

Efter lunch så fyllde vi våran stora bil med en massa kartonger och små saker som sen fraktades till huset. Bilen blev smock full men det rymde massor där i kan jag lova.
Fick även hjälp av min bror , det tackar vi för!

Den förra hyresgästen hade lämnat hundskit efter sina hundar på hela tomten. Även om vi bad våran hyresvärd att ringa till henne och be henne plocka upp dom så hade hon inte gjort det.
Så jag fick gå runt och plocka upp alla dessa skithögar och gissa om jag var glad?
Jag kan inte låta mina barn trampa i högarna!!!
Så det blev en hink full med skit...Ohhh vad irriterad jag är!
Kan man verkligen inte plocka upp efter sina hundar!!!!!!

Jag är helt slut nu! Vi passade även på att kratta upp alla löven som låg där ute eller alla blev det inte med en hel del av det iallafall!

Gissa om jag kände lycka när barnen fick springa fritt på tomten?
Det var en riktigt härlig känsla att kunna släppa dom lite iallafall!
Det kommer att bli sååå bra så att kunna vara ute med barnen där. Dom trivdes massor nu!

Nä nu ska jag vila , känner att kroppen är slut!
Ovan att vara ute i det friska luften!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0