Hatar detta

Jag hatar verkligen att vara sjukskriven!
Varför just jag?
Idag känner jag mig väldigt ensam , en sån där rolig dag då allt är trist.
Känner mig så övergiven, saknar mina barn och min man.
Dom åkte till dagis/fritids och jobb i morse, försökte verkligen sova länge idag men nej det gick inte.

Klev upp och kände mig verkligen ensam en sån där otäck känsla faktiskt.
Helgen har liksom varit helt underbar, kan jag inte få behålla alla hemma nu?

Känns så löjligt att vara sjukskriven nu , men som sakt ont emellanåt , och infektionsrisken är ju stor.
Vill ju jobba!
Men det får vänta, kommer att bli galen efter all denna tid som bara rinner ner i diket!

Men vad jag gnäller....!

Idag är det ännu en solig dag men den tillbringas ensam, jag måste ut till huset innan klockan 12.00
för då skulle Viasat komma och koppla in parabolen och allt annat..
Hatar att vänta in människor hoppas att dom kommer tidigt!
Hoppas att rörmokaren också kommer dit idag, vill ju ha vatten där ute..
Dom håller på att renovera badrummen där ute men dom har stängt av vattnet ?

Nä nu ska jag rycka upp mig och klä på mig , finns ju faktiskt människor som har det värre än jag ju!
Men just idag är det faktiskt liiite synd om mig :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0