Here we go again

Ringde Laserkliniken imorse och frågade om Operationen.
Dom skulle ringa upp mig igen för att kolla ett datum, och dom ringde upp rätt snabbt och sa att det blev den torsdagen som vi pratade om den 28/4.
Det var lite osäkert först om det skulle bli den torsdagen för att det skulle funka för både narkosläkaren och läkaren som ska operera men så blev det iallafall.
Va skönt att jag fick veta nu , så att man kan förbereda sig för ännu ett ingrepp!
Dom är helt underbara där på Laserkliniken , väldigt förstående. Hon fråga mig hur jag mådde nu och sådär.

Jag mår rätt bra nu faktiskt även om nu Fixomullen är en plåga just nu. Men hon sa att det finns andra alternativ för tejp. Så nu jag ska jag fråga DSK om dom har nån annan tejp som är vänligare för huden.

Jag försökte få en tidigare tid till DSK men dom var fullbokade idag så jag får nöja mig med den tiden klockan 16.00 men jag ville ha en tidigare tid för att det luktar om mig igen ....Och för att vi ska åka iväg på eftermiddagen till mamma och pappa. Men vi får åka dit sen efter. Min mamma gör ju omläggningarna annars men nu behöver jag mer matrial igen ...

---------

Grannarna lugnade ner sig till kvällen igår vilket var tur för annars hade jag varit grinig idag..
Dom fattade väl att folk skulle upp och jobba...

........

Nu ska jag fortsätta med tvätten här för det är ju mount everst igen här hemma!


Ha en trevlig helg alla!!¨




Kommentarer
Postat av: Alicia

Schysst blogg du har! Har du designat den själv? Om inte, var hittar man isåfall designen du använder? Tack :)

2011-05-07 @ 18:31:19
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0