I´m back

Internet funkar här ute nu!

Idag blev operation nummer 2.
Gick bra tror jag , har inte lika ont som jag hade sist.
Mådde inte illa efter narkosen heller...
Visst svider det om mina ljumskar - blev väldigt många små hål och någon stor. Armhålorna har nästan läkt ihop nu , såå skönt! Men nu börjar ännu en resa med alla dessa sår. Det var tydligen lättare att få infektion vid ljumskarna än under armhålorna men hoppas på att jag slipper. Är dock snurrig efter operationen...

Har tyvärr inte hunnit vila så mycket idag , är väldigt trött men så mycket som händer här hemma , snickare , målare , rörmokare, elektriker och golvläggare. Ingen lugn och ro här inte - det borras i varje hörn här hemma känns det som. Hoppas hoppas att allt blir klart nästa vecka så att man kan börja leva normalt med dusch b.la.

Vi fick hem våran lilla katt igår , vilken sötnos hon är , blev lite orolig idag för vi släppte ut henne imorse för första gången trodde att hon skulle rymma. Men hon var runt vårat hus men vågade inte riktigt komma in utan vi lockade in henne när det blev lungare hemma. Vilken kel katt hon är. Síssi ska hon heta.
Är ingen katt människa men henne gillar jag starkt.


Ska uppdatera senare i bloggen för just nu känner jag mig såå trött och sliten efter detta!
Men nu är jag tillbaka igen.




Kommentarer
Postat av: Marie

Välkommen tillbaka vännen! Hoppas att ni har det underbart i erat hus, trots alla hantverkare. Skönt att din op gick bra.. Nu får du ta väl hand om dig nu!! Kram kram

2011-04-28 @ 21:20:53
URL: http://mamafeelings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0