Idag är det nästan dagen D

Idag gäller det verkligen att packa ner det sista , usch jag är såå trött på att packa nu. Tror visst att jag har packat till och från i 3 månaders tid nu. Det tar ju liksom aldrig slut!
Har iallafall tömt allt i kökskåpen nu , tvättar det sista kläderna som ska sen i säckar.

Tror visst att Kevins rum behöver packas i idag. VILL inte men ett måste!
Små barnens rum ska också fixas nu , men inte så mycket att packa ner men ,,ja säckar lär väl gå åt!

Igår åkte vi och tittade vi på en katt som vi skulle ev. ha, och vi ska ta över henne. Hon var såå söt , smaragd gröna ögon och en grå päls. Hon verkade inte rädd för barnen iallafall. En bestämt liten dam var hon iallafall.
Så nästa vecka ska ägarna köra ut henne åt oss , för dom ville se hur vi bodde och så.
Hon va chippad och steriliserad också vilket är super bra!
 Fick även en garanti ifall det inte skulle funka så skulle dom ta tillbaka henne, och det känns ju tryggt faktiskt! Men jag tror inte det blir några problem hoppas på det iallafall.

Fattar inte att jag inte kan sova? Vaknar upp lika tidigt varje morgon ju , är väl en pensionär nu ..Kan inte sova!
Går upp innan tuppen fast jag har möjligheten att sova längre. Men det är väl så för att barnen åker iväg till dagis och det blir så tomt efter dom.
Det är sista dagen för dom nu innan sin ledighet sååå skönt!

Vi fick även två platser på det dagiset vi hade sökt (Kjula förskola) den 10/8 börjar Audrina på avd Solen och Bastian på avd Labolina. Kevin börjar ju sin nya skola nästa vecka ...Vad allt går fort nu!

Nu längtar jag tills imorgon bara så att vi kommer ifrån Säby ....





Kommentarer
Postat av: Marie

Jag har precis packat tjejernas rum. Ville göra det medan de sov för sen ska de till min mamma och då behöver de inga leksaker. Ville inte packa för tidigt så de inte hade något att leka med.



Hoppas verkligen att eran flytt kommer flyta på bra. Jag håller tummarna för att min egen flytt ska flyta på bra också =)



Väldigt skönt att höra att ni fått dagisplast. Lite tokigt att de inte hamnar på samma avdelning? Eller var det något ni ville?



Kram kram!!

2011-04-21 @ 13:08:29
URL: http://mamafeelings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0