Kan inte klockan ticka på?

Har ju ingen matrial hemma och jag STINKER!

Kan inte klockan bli 16.00 så att jag slipper denna äckliga stanken som förföljer mig vart jag än går?
Vill bli ren under armarna nu ....Uscha , kan nog inte beskriva stanken , tur att man har hållt sig inne idag för jag kan ju inte utsätta mina medmänniskor för detta (dom som jag inte känner)
Blev en tur till vännen / grannen en stund men jag klädde på mig en extra tröja innan för att undvika stinka...
Jag förvanade henne innan att jag kan lukta lite speciellt men hon kände inget...
Jag överdriver som vanligt....

Men jag har ju min hud närmast mig så inte så konstigt att jag känner den hela tiden...

Hoppas på att tiden går snabbare så att jag får pussas med mina underbara barn också.

Har packat klart för våran lilla utflykt till mor & far, man kan liksom inte packa ner lite kläder när man har barn , känns lite överdrivet för en natt liksom??
Vill ju inte att mina lufsar står utan kläder om det skulle hända en olycka!


Nä nu ska jag ta på mej extra tröjan som innan så att jag slipper känna lukten!

( Tack Petra för din inbjudan till HS familjen :) )))

Kommentarer
Postat av: Petra

Det är oftast bara en själv som känner att man luktar. Tror jag iaf. haha. Efter några operationer på bröstkorgen så känner man ju sin egna "stank" rätt rejält och den är inte trevlig. kan tänka mig att det är värre om man tar bort större ställen. Be att få med dig extramaterial från sjukan ifall du kankse missar en tid eller så. Har alltid fått massa kompresser och sådant med mig hem och samlat i en låda. Du har inga bilder på hur det ser ut under armarna och så?

2011-04-18 @ 21:41:16
URL: http://inpain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0