Känsliga läsare titta inte!

Som en liten önskan av några stycken med HS ska jag lägga ut bilder på mina sår
som sakt känsliga läsare behöver inte titta!
Bilderna får bli små men klicka på dom så blir dom stora



Det här såret är den största täcker typ hela armhålan , den vänstra. Men som ni ser så läker det fint!
Om ni undrar vad det gul/bruna är så har jag tydligen blåmärke efter operationen.


Det här är den högra armhålan , inte lika stort. Men blev nog ändå chockad för jag trodde den var mindre...
Men läker fint där med!


Hoppas nu att jag inte har skrämt någon..
Tycker det är lite jobbigt att visa men jag vill visa detta för dom som ska göra samma operation.



Kommentarer
Postat av: Petra

Tack för titten. ^^

Det är alltid lika intressant att se sådant. Ser ju ut att läka jättefint ju! Du ska aboslut inte läägga ut bilder om du inte vill. Men det är jädrigt modigt av dig. Håller tummarna för att det fortsätter läka lika fint. Jobbigt att det kliar sådär bara men det är något man får stå ut med.

2011-04-22 @ 12:11:50
URL: http://inpain.blogg.se/
Postat av: Åsa Möllestål

Hej...det ser ju ut att läka jättefint ;-) Tackar åxå för titten...har gjort en laserkirurgi för min HS fast på "muttisen" hihi...det vätskar ganska länge men sen blir ärren mycket "tjusigare" än om man gör kirurgi med hudtransplant....Önskar dig snabb läkning och en HS-lugn sommar MvH Åsa

2011-04-26 @ 21:24:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0