Lite panik

Ett besök hos DSKn idag , men vilken urusel omläggning hon gjorde idag!
Kom hem efter handlingen och tog av mig min tjockare tröja och såg hur tejpen lossnade överallt.
Fick lite smått panik, för jag kan verkligen inte lägga om såren själv, svårt med tejpen och platsen där man gör omläggningen , ringde mor min men hon kunde inte ta sig in till stan idag.

 Ringde syrran och hon kom på fem röda. Passade även på att ta en ordentlig DUSCH nu ,,,,fyyy vad skönt det kändes !
Tvättade mig ordenligt om såren och hela kroppen!
Fick ny omläggning på det också , nu är jag som en ny människa!

Fick även Tavegyl utskrivet för som sakt det kliar så fruktansvärt, mest på nätterna ...! Nu kanske jag kan sova ordentligt?

Men snacka om att vara beroende av andra - det gillar jag inte!

--------

Nu måste jag fortsätta med det sista som ska packas----Herregud det tar aldrig slut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0