Lördag

Blir en ensam helg..
Älsklingen jobbar vilket är sååå tråkigt , vi som skulle behöva börja fixa i huset nu.
Typiskt men sånt är livet.

Vet inte riktigt vad man ska hitta på ?
Solen lyser med sin frånvaro, den som skulle lysa idag?
Man ska inte tro på SMHI alls!!
Vi får väl hoppas att solen spricker igenom senare,,,kanske ska ta mej ut med barnen.

Igår blev det en Mamma och Kevin dag , åkte och handlade på förmiddagen fixade och donade.
Sen bestämde jag mig för att hälsa på han i skolan så jag var med honom några timmar.
Vi skulle ju åka till hans nya fritids och hälsa på.
Blev liksom bara Kevin och jag igår några timmar...
Kevin njöt tror jag, de e ju tyvärr inte ofta han får oss för sig själv!

Igår fortsatte vi att mysa på kvällen , det var ju premiär för talang igår, så Kevin tittade med oss. Dom små sov redan .
Så vi åt chips och dipp..
Bara myyys!

Hoppas att denna helg blir bra utan våran älskling...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0