Nervös

Nu kryper nervositeten närmare mig. Har ju inte haft tid till att fundera på morgondagen (operationen) så mycket, har haft allt annat och tänka på.
Men tror att det kommer att vara värre imorgon när jag sitter i bilen på väg dit.
Om inte annat så hungrig, får ju inte äta något ...

Men va skönt när det är över. Hoppas bara nu att jag inte blir fullständigt handikappad, dom ska ju operera under  båda mina armhålor i morgon, undrar hur jag kommer se ut ?? Hahaha ser nog ut som ett fån med båda armarna uppsträckta?
Sen bokar väl dom en ny tid till operation , ljumskarna...Då går jag väl som en cowboy? hahaha

Bara jag inte kommer att ligga i för mycket smärta...


Idag har det varit lugnt , barnen började senare på dagis klockan 11.00
och så går dom till 16.30. Äntligen fick jag fläta två flätor i Audrinas hår, hon gillar inte riktigt att ha grejer i håret. Men hon hade dom kvar när vi gick till dagis, Får väl se om hon har tagit bort dom?

Så jag har hunnit med ett och annat redan nu, har strykt en hel hög med gardiner b.la.
Åkte även och tankade Hyundaien, passade även på att åka till ÖB och köpa mera säckar vilket lär behövas...
Nu håller jag på att tvättar igen.





Kommentarer
Postat av: Marie

Jag hoppas verkligen att du har någon som följer med dig till OP imorn.

Kommer att tänka på dig hela dagen ska du veta. Kan inte ens nästan föreställa mig vad du går igenom.



Massa styrkekramar till dig från mig!!!

2011-04-06 @ 15:16:38
URL: http://mamafeelings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0