Överlevde

Åkte tidigt på morgonen igår. Mamma och Pappa kom och hämtade mig. Vi lämnade Eskilstuna runt 06.00.
Vi var framme i Uppsala runt 08.00.

Allt gick fort. Jag fick en nål insatt på handen , sen fick jag några tabletter(för att bli lugn)
Jag fick vänta på min tur för att det var en innan mig som skulle göra samma ingrepp.

Sen blev det min tur , fick lägga mig ner på en brits i rummet där ingreppet skulle ske. Det var 2 sjuksystrar och en narkos läkare där inne innan jag somnade. Kände en värme i hela kroppen innan jag somnade in.
Kändes som om jag nyss somnat in när dom sen väckte mig. Men gudars vad ont jag hade under min vänstra arm(armhålan)
den andra sidan var det lungt med.
Sen strax efter fick jag åka hem efter en smörgås och the.
Men jag kan lova att jag kände mig full efteråt. Tur att jag hade mamma och pappa med mig. Väl i bilen så började jag må dåligt, vilket resulterade i att jag började spy(i påse). Hade rätt ont hela tiden även om jag nu fick en värktablett innan jag åkte.
Mamma och pappa funderade länge på varför inte mina spyor luktade spyor ---dom luktade kanelbulle.
Jag hade visst fått en bulle också på kliniken. Ingen av dom vågade säga något om detta förens vi kom hem hit.

Jag ville inte åka hem till mig för jag var i rätt dåligt skick. Och jag ville inte att barnen skulle se mig så här, så jag blev kvar hos mamma och pappa över natten. 

 Nästa operation blir veckan efter påsk då vet vi vad vi ska packa med --spy påsar!

Andledning till att jag mådde så dåligt var narkosen , dom sövde mig djupare än vad som blev sakt.


Jag är fortfarande hemma hos mina föräldrar och har ont till och från men kommer att åka hem idag då jag saknar mina barn.
Har också sovit illa inatt för jag visste inte hur jag skulle ligga utan att få ont.

Kommentarer
Postat av: Marie

Åh va skönt att höra att allt gick bra.

Önskar så att din smärta försvann fort nu.

Audrina blev så glad när hon såg att Vilja kom till dagis idag, så stod hon kvar utanför dörren när vi var in och satte på galonisar, och väntade på henne. Så fint så..

Krya på dig massor nu! Du är riktigt stark!

Kram

2011-04-08 @ 11:32:56
URL: http://mamafeelings.blogg.se/
Postat av: Petra

FUSK! Jag vill också ha narkos! De jag hört som blivit koldioxidlaserbehandlade har bara fått lokalbedövning och så kommer jag med få.

2011-04-14 @ 17:25:15
URL: http://inpain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0