Sådär

Inte så mycket bättre är det utan sådär.
Har nog gjort för mycket utan att bry mig om min hälsa just nu.
Har lite ont idag, kändes bra igår fast ju fick tillbaka de onda igår kväll, fattar inte att man kan vara så trött som jag är nu?
Tycker liksom inte att dom här såren ska ta kraft från en så mycket!
Men det gör den.  Suger energi från en liksom.

Enligt mor min så läker det fint under armarna men likförbannat ont gör det att göra dom här omläggningarna...
Har gjort dom varje dag nu.

Vi har varit ute mycket vid huset nu, inte bra nu när man ska vila ?
Envis som jag är så målade jag taket i köket med älsklingen idag kan säga att det INTE är bra för mig. Men ändå tog jag det försiktigt hela tiden , använde inte min värsta arm !
Jag ska inte göra om det nu iallafall!
Får nog undvika att åka ut till huset ??
Kan ju inte bara titta på liksom....

Nu ska jag bara vila ...Har insett det nu...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0