Spontant är bäst

Fick ett sms av min bästa vän Jonna igår lunch?
Hon frågade vad vi gjorde på eftermiddagen och kvällen , för hon skulle annars bli ensam .
Vi bestämde att hon skulle komma hit och umgås...Var jätte trevligt,,,,de var alldeles föööör länge sen.
Fick se hennes söta "bebis" mage också,,,saknar magen själv ....
Sååå lycklig för deras skull!

Berättade även under tiden till Audrina att Jonna har en bebis i magen , ni skulle se blicken hon fick efter det!
Hon tittade på magen --kollade under tröjan på Jonna och funderade..(flera gånger)
Jonna fick förklara ett antal gånger att bebisen var innanför magen ..
Men hon är så söt , de var som om hon väntade sig att bebisen var innanför tröjan.....
De e inte lätt, men såååå sött!
Hon förstod på sitt sätt liksom - efter ett tag sa hon att bebisen ska ligga i vagnen sen!

Innan Jonna kom hit så donade jag massor hemma..Tvättade "mount everst"
flyttstäda lite,,,ugnen tog jag och över skåpen..Men fyyy för att flyttstäda.
Packade även en kartong till.

Efter all matlagning och vila så tog jag ut barnen så att dom fick leka av sig en stund.
Solen kom nästan fram igår,
temperaturen var helt okej...
Bastian lärde sig att gå upp i rutch kanan själv och så åkte han ner själv också (stolt mamma)

Efter alla kvällrutiner och nattningar så åkte jag och Jonna till huset för att kika lite...
nu längtar man bara ännu mera!

Men gudars vad tyst det är där ute jämfört med stan..Hoppas man vänjer sig,,
dom hade börjat renovera där ute också
-lill toan var ur plockad
- badrummet var ocks¨å i kaos...
Det blir nog färdigt innan vi flyttar.
Skönt med en hyresvärd som skyndar på liksom!

Nä nu ska jag mysa en stund med barnen innan det är dags för att ta disken!

Ha en bra söndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0