Utedag

Morgonen började tidigt här hemma , Bastian började låta vid 05.00 ...Och snacka om att man var trött!
Men Älsklingen gick upp med Bastian vid 05.30 , jag hörde även att Audrina gick upp strax efter det. Inte för att man kan sova här hemma efter att barnen har gått upp. Jag klev upp ur sängen ca 06.00. Jag älskar att ligga och dra mig i sängen innan jag går upp!

Idag var det planerat att mina bröder skulle hjälpa Älsklingen och tömma våran källare och lite till här uppe i lägenheten.
Så jag fick hjälp med att bära barnen in i bilen så åkte jag till mamma och pappa för att få hjälp med barnen under dagen. Fick hjälp av pappa sen att ta ut barnen ur bilen.

Vi var ute nästan hela dagen med barnen , och så tacksam för all hjälp med barnen idag.
Det är faktiskt jobbigt att inte få bära sina barn när barnen är vana vid det till och från(t.ex när dom blir ledsna) men man hittar sina sätt att trösta på.
Jag satte mig i en stol och sa att dom fick hjälpa till för att komma upp i knäet och barnen accepterade det och blev nöjda för att få vara i famnen även om nu det är på ett annorlunda sätt.
Och stackars min mamma som inte hade sovit så mycket för hon hade jobbat på natten, men Audrina ville inte vänta med att få väcka sin mummo utan gick upp för att väcka mummo. Och Mummo klev upp.

Gjorde även första omläggningen , min mamma får göra dom för att jag klarar inte av att göra omläggningar under mina egna armar. Men fyyyy vad ont jag fick efter omläggningen. Speciellt under vänstra armen(där det är värst) Försöker förklara smärtan : Tänk ett sår som du häller typ rakvatten i eller något med alkohol i , ungerfär sån smärta har jag under armen. Det gick över sen efter någon timma iallafall den värsta smärtan.

Men vilket kanon väder idag!!!!


Här är vi hemma hos mamma och pappa, och sandlådan är populär.
Bastian sover middag.(i vagnen bakom)


Här visar mummo hur man gör sandkakor....



Resultatet efter "kakbakningen"

Tack för en fin dag mamma och pappa! Ni är guldvärda när ni hjälpte oss idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0