Varför inte sova?

Nu har jag faktiskt sjukskrivit mig från jobbet för jag har ett kaos i huvudet.
Mycket som snurrar och har sig.
Det är nog opertionen som kryper sig närmare nu...
Försökte verkligen ta sovmorgon men nej det gick inte...
Tankar innan man somnar och tankar när man vaknar, men det är ju inte bara opertionen som snurrar utan flytten också.

Barnen fick gå till dagis/fritids idag och imorgon.
Jag mår verkligen inge bra.
Om jag inte mår bra då är jag heller inte en bra mamma...
Älsklingen lämnade dom till dagis.

Idag har jag även ont under armen , tack vare denna otoligt hemska sjukdomen ,,,,,
hatar min kropp just nu.
Visseligen har jag ju haft ont hela tiden men jag börjar tröttna nu .
Man blir ju så grinig.
Hoppas hoppas att operationen hjälper så att jag kan börja leva utan smärta.

Nä nu ska jag klä på mig och försöka bli en människa!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Va är det för sjukdom du har?

2011-04-05 @ 19:45:08
URL: http://bignothotmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0