Vår/Sommar

Som vanligt brukar vi plocka fram barnens kläder på kvällen, kläderna som dom ska ha på dagen efter.'
Upptäckte att det inte va så mycket kläder längre , mycket som dom växt ur.
Satte mig vid datorn och klickade mig fram på HM´s sida men maken min och gjorde beställningar till barnen igen.
Fasiken dom växer ju så det knackar ju!

Så nu blev det mycket vår/sommar kläder.

Men blir sen mycket besviken som alltid efter en beställning på HM , vissa är slutsålda och vissa är slut på lager. Blir ALLTID så...Fattar inte!!

Men det visar dom inte förens typ man har "shoppat" klart...Blir såå arg!

---

Idag har mycket på min "to do" lista, ett besök hos DSKn och handla, och mycket riktigt ett berg av tvätt igen...
Måste verkligen bli kvitt den där högen innan vi flyttar, fast såå mycket är det ju faktiskt inte men det tar ju en del timmar av dagen liksom och tvätta dom.







Sen senare ska vi iväg och titta på en katt, Smirnoff heter hon (vad e det för namn) Namnet ska bytas om vi ska ha henne, hon är sååå söt enligt bilderna på blocket. En grå kissemisse. Vad vore livet på landet utan en katt liksom?
SÅ jag hoppas vi blir kära i henne och hon i oss!





Kommentarer
Postat av: Marie

Jag ska gå igenom tjejernas garderob när vi flyttat sen. Då blir det nog till att göra en stor beställning till dem också.

De ska ju anordna bussresa ner till Ullared i början av Maj. Tänkte åka dit och handla en massa också. Får ju så mycket för pengarna där nere verkligen =)



Hoppas att du får en bra dag och att du mår bra, trots kliandet och så.

Jag ska packa och tvätta här hemma, med två sjuka barn =( Ingen rolig dag, men det får gå ändå!

Massa kramar!!!

2011-04-20 @ 08:34:53
URL: http://mamafeelings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0