3

jahapp, tror att jag har drabbats av en tredje sjukdom :(

Inget som är diagnoserats än men mina misstankar är väldigt stora.

Börjar ju med mina "bokstavs" sjukdomar då PCOS och HS, och nu ev diabetes på köpet...
Har nu lånat pappas blodsockermätare i några dagar och den visar lite för höga värden än vad man normalt ska ha..
Har nu under sommaren känt av nåt konstigt i min kropp, så som törstig (riktigt bakis törstig som min pappa beskrev det) och TRÖTT finns inga ord som beskriver hur trött jag är. Energin bara tar slut, kan bara somna på soffan eller i sängen på sekunden..
Svettas mycket på nätterna det är nästan så att jag kan vrida ur min kudde på morgonen , speciellt huvudet som jag svettas av ...

Humörsvägningar...

vet inte vad jag ska skriva längre orkar bara inte mer ,,mer sjukdomar åt Kristina...Vilket bokstavkombination tar vi nästa gång då?

Är ledsen och arg ,,deprimerad.

Men nu måste jag ta mig i kragen och ringa om en läkartid och hoppas på att jag får hjälp och en diagnos orkar inte va så trött som jag är nu.

Men mycket kämpande blir det härdanefter...

Har ju diabetes 2 i släkten både mamma och pappa har ju ...SUCK och så ska jag få ja med..

VILL INTE LÄNGRE!!!



Kommentarer
Postat av: Marie

Åh vännen då!

Hoppas verkligen att de får fram vad som kan vara "felet". Låter ju inte alls så bra det du skriver =(

Krya på dig massor nu!

Kram

2011-08-15 @ 07:33:14
URL: http://mamafeelings.blogg.se/
Postat av: Petra

Åh nej :(

Hoppas det bara är något tillfälligt. Men dessvärre så har vi HSmänniskor förtur till att samla på oss sjukdomar. Suck!!

ett tips är att kolla sköldkörteln också om du inte redan gjort det, många diagnoser som är lika varandra.

håller tummarna för dig!

kram

2011-08-21 @ 20:04:27
URL: http://inpain.blogg.se/
Postat av: Anna

Hej! Hur har det gått för dig? Hoppas verkligen för din skull att proverna bra..

2011-09-01 @ 10:15:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0