Ledigt

Gick av idag och är ledig i helgen , med heeela familjen..Så skönt. Blir jobbigt när vi är ledig var fjärde helg tillsammans men man uppskattar detta ännu mer.

Har handlat fredags mys till familjen och nu väntar jag bara in dom efter jobb och dagis/fritids.

Just nu färgar jag mitt hår, mera ljust då jag inte har lyckats att få det så ljust som jag vill ha det , men nu tror jag att det ska lyckas! Eldar i spisen gör jag också för att få varmvatten till ikväll då det antagligen blir bastu med älsklingen...

Fast först ska vi klyva det sista veden som vi har skjutit på hela tiden , hoppas att vi hinner bli klara tills imorgon , för i morgon har dom lovat regn.

Vad som händer i helgen ?
Hoppas på fint väder men men dom har ju lovat dåligt väder, kanske ska man åka till Tuna busland med barnen?

Jaja vi får väl se men njuta av helgen det tänker jag göra och ta till vara varje sekund!'

Ha en trevlig helg !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0