sommaren som gått


Kalaset 9/7 Present öppning på morgonen..


Bastian fick en traktor av oss


Audrina ville ha en rosa vagn när hon fyllde år och det fick hon av oss!


Hela släkten nästan samlad förutom dom på Jockes sida :(
 
Fint väder fick vi, det bjöds på korvgrillning och fika efter det...



 Audrina med sin Gudmor Mikaela


Bastian med sin Gudmor Melina


Kalas dagen blev helt underbar! Alla var samlade<3
Audrina och Bastian fick jätte fina presenter

Audrina fick:
Dockvagn och gunga(av oss)
Prinsessaklänning och en krona (min moster och hennes familj)
En stor studsboll som blinkade och prinsessa kronor (av sin gudmor)
Kläder (min syster)
En picknink väska(av familjen Välimäki)
Kläder (mummo och Vaari)

Bastian fick:
En traktor och gunga(av oss)
En traktor (av familjen Välimäki)
En traktor (av min moster och hennes familj)
En traktor (av Mummo och vaari)
En lastbil (av sin gudmor)
Kläder(av min syster)
 Bastian fick 4 st traktorer den dagen , men alla va olika. Och Bastian älskar traktorer.
Innan han öppnade paketen så sa han TAKTOOO:traktor...Hahaha sötis..

Min bror däremot svetsade ihop gungorna som present och sånt gillar vi- en säker och bra gunga...

Barnen var helt nöjda av dagen och dom tackar för dom fina presenterna!
----------------
Tuna busland, hann inte ta så många bilder för att alla barnen sprang över allt!



Audrina älskade rutchkanan, här åker hon med sin Kusin Cassandra...


Fick besök av Jockes systers familj, barnen lekte jätte fint den helgen och vi hade kanon trevligt!
Bara synd att man inte träffas så ofta:(
Men vi får besök av dom igen snart igen...





Trädgårds bus...

Här tömmer vi vinbärs busken!


Lille och storebror i en lekpark!



Bad i Surahammar där min syster bor med sin familj...Jätte fin strand!


Varmt vatten var det , men jag badar ju inte , utan doppade mina fötter..
Audrina har blivit modigare för varje år, nu vågade hon doppa sig helt!


Stora killen!!


Blev kallt efter ett tag i vattnet!


Avslutar med en fin bild på dom mindre barnen ...Kevin hinner jag aldrig ta några bilder för han är ju oftast inte där jag är med dom mindre!!


Blev en lyckad dag i går hemma hos syrran , vi var ute och lekte med barnen på en lekpark och sedan åkte vi till stranden med barnen , jätte mysigt.
Sen blev det mat och åka hem för tiden gick väldigt fort..
Jag fick med mig ett av barnen för Audrina och Kevin ville sova kvar...
Känns fortfarande väldigt skumt utan dom andra två. Bastian ligger och sover i skrivandes stund!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0