Vi har

Gjort slut med barnens gamla dagis nu , nästa vecka börjar nya äventyr för våra små!
Spännande men samtidigt ledsamt , jag gillar ju inte att man byter dagisar hux flux men nu var det ju ett måste. Om jag ska vara helt ärlig så kommer jag inte sakna personalen så värst mycke!

Jag är mest ledsen för barnens skull för dom har ju kompisar där, men det är ju samtidigt inte så svårt för dom att hitta nya!


Så onsdag nästa vecka är det inskolning på hög varv med Audrina och Bastian !

Och jag tror att det kommer att gå bra , personalen verkade vara kanon när vi var och hälsade på dom i våras!



Vet att Audrina kommer att sakna Vilja mycket , men jag hoppas att vi kan fixa en playdate Marie???


Ha en bra fredags kväll för det har vi haft , nyss klivit ur bastun och är ny duschad och snart redo för att bädda ner mig!


Kommentarer
Postat av: Marie

Givetviss fixar vi ihop en playdate snart tycker jag! Vilja kommer sakna Audrina väldigt mycket! Kram

2011-08-06 @ 21:04:27
URL: http://mamafeelings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0