Fryser

Fast värmen är på här hemma så känner jag mig kulen , har 2 tjock tröjor på mej men det tycks inte hjälpa.
Fast o andra sidan så är jag rätt trött idag fick tyvärr inte så mycket sömn inatt på jobbet..
Men snart är jag ledig igen , men då jobbar min Jocke helgen och då träffas vi inte så mycke..

Tack alla ni som ger oss stöd,, Och jag hoppas verkligen att det blir bra här hemma snart,
vill verkligen inte må så här framför allt för barnens skull. Livet är ju inte en dans på rosor precis... En kris måste väl komma nångång i sitt liv?

Till något annat kul?
Har ni hunnit handla julklappar än , vi är nog klara här hemma men vi vill ju köpa mera. Vi har alltid köpt så ÖVERDRIVET med julklappar till barnen , det är ju trots allt jul en gång om året.

Nu tycker jag att det har blivit svårare att köpa till våran stora herre Kevin , han har ju så mycket önskningar b.la rätt dyra julklappar...Hmm man kan ju inte uppfylla hans varje önskan tyvärr... Men någe dyrt får han ju..

Julpyntat har man ju gjort , men tror ni att julgranen får vara ifred? Nehe den pillas på dagligen så fort man vänder ryggen...Våra små gillar verkligen att pilla på allt.
Våran Busunge Bastian han är ju extrem på att busa kan jag lova. Han är som 3 barn i ett liksom...Vi har full rulle här hemma kan jag lova. Han hittar på bus hela tiden...Ska berätta om hans bus i ett annat inlägg...

Massa kramar till er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0