Ge inte upp

Ledsen för att jag inte har skrivit på 3 månader men det har inte riktigt varit prio 1 just nu.

Fast o andra sidan kanske det hade varit bra att ventilera sina tankar och så men inget sug har jag haft att skriva om allt kring en ..

Det har verkligen inte varit bra på sistonde , och min blogg är ju ingen sån blogg där allt är lyckligt...

Jag har b.la en depression som jag kämpar med dygnet runt , inte så kul kan man säga men jag kämpar vidare.
Har haft en utredningen av diabetes vilket vändes till något positivt till slut , blev diagnos fri från detta men har en stor risk att få det inom en snar framtid.
Har däremot ändrat min kost mycke också mindre sött nu, och det har resulterat sig i att jag har gått ner 10 kg. Har inte gjort så mycket förutom ändrat mina frukost vanor.
Så det är ju ett + .. Men tänker inte BANTA, jag tar det i min takt.

Har däremot fått en till diagnos som jag inte är så glad över jag har fått Gallsten, vilket är väldigt smärtsamt..Har fått 2 kramper..Sista krampen blev det akuten men då visste jag inte att jag hade gallsten , det fick jag veta efter ett ultraljud .. Men nu har jag blivit väldigt känslig i magen , är orolig hela tiden när nästa kramp kommer- och jag lovar er att ett gallstensattack är lika med dödsångest , värre än att föda barn...

Men jag hoppas på att få hjälp för detta snart...Orkar inte med detta längre...Vill inte gå runt och vara nojjig hela tiden ..

Barnen mår bra här hemma , växer som bara den , utvecklas fort.
Älskar dom universum mycke<3


Idag fick jag även veta att min man lider av depression som jag , nu fick man svar på mycket..
Våran livsgnista har försvunnit totalt ...

Men vi kämpar vidare - för våra barn skull..!
Man kan ju inte ge upp nu när man har 3 liv att ta hand om ..
Vi ska klara detta tillsammans...

Mycket kämpande här hemma , mycket kraft att ta igenom en hel dag för oss.

Tror att detta blev så efter Bastians förlossning och så , vi har ju inte direkt fått någon hjälp för detta som hände oss för 2 år sedan.. De va en jobbig kris som vi inte har kommit igenom ännu!


Men kan inte lova att jag e tillbaka till 100 % jag skriver när jag känner för det , så ha tålamod mina kära läsare!


Kommentarer
Postat av: Marie

Hej där!

Dig har jag saknat. Och barnen <3



Blir jätte ledsen över att läsa dagens inlägg. Jag hoppas verkligen att ni snart får må bra ingen. Och att ni får den hjälp ni verkligen behöver. Ingen ska behöva gå runt och må dåligt!



Skickar en massa styrkekramar till både dig och din make!

Kram kram!!

2011-12-06 @ 20:48:53
URL: http://mamafeelings.blogg.se/
Postat av: Anna

Fy vad jobbigt ni har det..hoppas verkligen att det vänder för er snart...



Styrkekramar!

2011-12-06 @ 21:27:19
Postat av: Emma

Vad jag vet har du och Jocke alltid kunnat prata om allt, så varför inte gör det mer.. Ut med det negativa och sätt mål och planer för framtiden.



Vet att du har massor av jävlar anamma och att du orkar mer än vad du tror. Svårt att lyfta sig när det är som värst, men prata och gråt ut om allt skit, man måste ner i botten för att komma upp, det fixar du!



Jag gillar att läsa din blogg, för det är så fina bilder och jag relaterar så mycket sedan skoltiden och kommer ihåg och minns det bästa av den tiden. Vill se att du klarar detta nu, ta en sak i taget bara, och undertiden ventilera på bloggen, ingen dömmer!



Styrke kramar

2011-12-10 @ 14:46:20
URL: http://berggrenemmas.blogg.se/
Postat av: Petra

Tråkigt att du inte mår bra tjejen. Men du får försöka se ljuset i tunneln, det kommer gå bättre en vacker dag även om det ibland är många dagar dit.

Ta hand om dig nu. Kram kram

2011-12-14 @ 17:11:14
URL: http://inpain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0