Hoppas hoppas


Idag har jag gjort något som jag aldrig har gjort trots mina 10 år i kommun, ansökt om semester på kort varsel. Jag tänkte att jag skulle vara ledig ons-tors natt och tors-fre natt denna veckan. Hoppas verkligen att en snäll vikarie tar mina nätter...

Syrran och hennes barn kommer i morgon och jag tycker det är så himla tråkigt att inte kunna bli kvar på kvällen..Utan att jag behöver åka ...Hoppas hoppas...

Det blir julbak imorgon tänkte ja med syrran och hela companiet... Ska bl.a göra finska julstjärnor, och Karleska piroger... Ska bli så gott
och mysigt..

Syrran o dom blir kvar tills julafton såå mysigt!

--------

Nu har en kirurg ringt mig , och vi pratade om hur jag mår i magen o så , jag sa som det va att jag har ont till o från..Han tyckte att jag skulle operera mig och ta bort gallblåsan , och det vill ja med för jag vill inte leva så här.- Kommer att bli kallad till kirurg mottagningen och bestämma lite mer närmare och träffa den kirurgen som ska gör ingreppet. Hoppas nu att den kirurgen tycker lika som han som jag pratade med att det blir en op..

Och nu har ju snön kommit , mysigt men jobbigt samtidigt ingen kul o pendla 2,8 mil till jobbet precis..



Tack alla ni som kommenterat mina tidigare inlägg...
Det hjälper mig att må bättre...

Och jo jag och Jocke kan prata om allt men samtidigt så förstår man varann olika ....Lite svårt att förklara!

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0