Åka eller inte åka?

Jag och älsklingen blir barnfria på fredag-lördag, vi vet inte riktigt vad vi ska hitta på men det ända jag vet är att vi behöver det. Egen tid!
Blev sugen på kryssning tack vare Marie :)
har ju inte varit på kryssning sen 2007 tror jag?
Vore ju skönt att åka bara jag och Jocke , men samtidigt kommer vi sakna barnen mycket. Blir ju 23 timmar utan dom...

Eller om man ska äta en god middag ute här i Eskilstuna...?
Ja vi har inte bestämt oss än....
Hoppas att vi har tänkt färdigt tills imorgon !

Längtar ialf tills på fredag , då det bli bara jag och älsklingen !

Ska strax göra mig iordning för jobbet,

ha en bra kväll



Kommentarer
Postat av: Marie

Hehe... Det var inte meningar att frestas med en kryssning =)



Mysigt att ni ska få vara ensamma.. Då hade jag nog hellre satsat på en mysig middag på typ Akropolis och sedan en mysig film hemma i soffan och sedan en rejäl sovmorgon och en ljuvlig frukost, kanske till och med äta frukost på ett hotell.. Typ Munktell tror jag =)

Sånt drömmer jag om ifall vi ska vara ensamma. Dock har jag stora problem att lämna bort mina barn över natten.. Vill så gärna ha dem hos mig på heltid =)



Kram

2011-02-17 @ 08:35:53
URL: http://mamafeelings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0