Alla hjärtans dag





Ha en bra alla hjärtans dag!
Man behöver inte köpa massor , kärlek köper man inte utan man visar det..
Blir en massa kramar och pussar på min familj idag när dom kommer hem.

-------

Har jobbat sista natten för denna helgen känns underbart,
idag ska jag hälsa på mitt nya jobb på eftermiddagen känns lite spännande faktiskt!
Nervös? jo lite...
Idag tänkte jag vara duktigt och tvätta massor och städa och stryka hoppas bara att jag kommer igång nångång!
Inte blir det bättre att jag sätter mig har vid datorn
, ska sparka mig själv i baken och köra igång!

Kram till er alla!



Kommentarer
Postat av: Marie

Kram kram till dig också =)

2011-02-14 @ 19:23:03
URL: http://mamafeelings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0