Ännu en förmiddag

Hos tandläkaren , suck !
Men andra sidan så blir jag klar idag.
Vet inte hur länge jag har gått hos henne nu , kanske 5-6 gånger under året (förra året)
och fixat mina tänder, har ju varit så dum och skitit i mina tänder så jag bestämde mig att ta tag i det och skita i min tandläkarskräck...
Så äntligen blir jag klar efter alla behandlingar !
Så nästa år blir det vanliga undersökningar och försäkring...
*klappar mig på axeln* är riktigt stolt över mig må jag säga!

Precis kommit hem från jobbet och ätit frukost, känns skönt att få vara ledig fram till Tisdag....
Fast min älskling jobbar helg igen, fattar inte vart tiden tar vägen?
Jocke jobbar var fjärde helg och det känns som han jobbade helg nyss?
Så undrar vad jag ska hitta på med barnen i helgen..

Inge roligt att se ut idag MERA snö,!
USCH vill inte mera.. Nu är våren så välkommen så!

Kanske ska ta mig till ÖB idag , för jag såg på annonsbladet att gästtofflorna kostade bara 44 kr , de vore ju nåt och ha hemma!?
Vi får se...

Ha en bra dag !

Ska ta och borsta tänderna nu
------



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0