Effektiv?

JO tack tillbringade nästan 3 timmar på och stryka .
Tvättar soffkuddarna just nu , vilket lär ta tid . Dunkuddar gillar jag inte såå mycket för det tar så lång tid för att få dom torra och det luktar ju inte precis godis om dom efter tvätten!
Inge mer dunkuddar hem hit!

Passade på att packa ytterligare några kartonger , det blev exakt 3 st till!
Plockade ner alla spjälssängs sängkläder och små täckerna som våra små inte använder längre då dom har stora täcken och stora kuddar som vi har.

Bastian har ju övertagit Audrinas juniorsäng och det har funkat jätte bra , han ligger i sin säng fram tills vi öppnar hans dörr på morgonen när han har vaknat. Duktiga kille där!
Audrina fick ju en stor 90 säng vilket har även funkat jättebra hon är såå stolt över sin "stora" säng som hon säger!

Har även hunnit tagit disken !

Har hunnit med mycket tycker jag - klappar mig på axeln och säger duktiga jag!

Nä nu måste jag börja göra mig iordning för snart beger jag mig till det nya jobbet
önska mig lycka till!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0