Febern på besök

Ja han knackade på igår eftermiddag , och Audrina öppnade. Så nu har våran lill prinsessa feber!
Inte så roligt tycker jag ...
Hon blir så dålig hon ligger bara i soffan och är ledsen till o från..
Men just nu leker hon för jag gav febernedsättande som hjälpte henne nu , får se hur länge den håller.

Själv var jag inte så pigg igår , fick lov o ringa älsklingen att han fick hämta barnen från dagis igår, fick konstiga yrselattacker illamående och huvudvärk ...Och trött, sov i två omgångar igår vilket är väldigt sällsynt!?

Lite bättre idag piggare ialf, men just för en stund sen började jag känna mig öm i kroppen precis sådär man kan känna när man håller på att få feber.
Hoppas verkligen att det inte är det !

Idag blir det Playhouse disney för hela slanten...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0